Bucikizim yalnız değilsiniz. Ben henüz çok başındayım ama ağrılı ve düşük riski olan bir süreç yaşıyorum. Eskiden çok gezen, sürekli bir yerlere giden biriydim şu an sürekli yatıyorum ve tabi ki bebeğim için korkuyorum. Bazen herkes hamileliği o kadar sevdiğini söylüyor ki kendimden şüphe ediyordum. Bebeğimi çok istiyorum çok seviyorum tamamen istekle ve bilinçle oldu asla Allahım içimi biliyor yanlış anlaşılmak istemem ama bazen yaşanan süreç insanı yorabiliyor. Bunu paylaşmak içimizde tutmamak önemli sanırım paylaşınca biraz hafifledim ben. Ve böyle hissetmenin yanlış olmadığını anladım