lentil Meri24 11+4te ikili taramaya gittiğimde yüzde 80 kız dedi. Bakalım değişecek mi😊 sen kaçıncı haftanda gitmiş olacaksın illa belli olur sennde cinsiyet
imimim Sevgiylm34 çok şükür ağrım sızım yok ama mide bulantısı ve tansiyon düşüklüğü kaldırmadı beni 11 haftalığım bu arada