Durunbigeldim Mom433 ay evet demi😅🥴salıcan demek ki. Bende saldığım bi ayda hamile kaldım. Korona olmuştum 10 gün tıkıldık eve aklıma yumurtlama hamilelik gelmedi açıkçası. Süpriz olmuştu. İnşallah sanada senin gibi tüm isteyenlerede rabbim nasip eder tez zamanda