Ozy 33. Haftamdayım şimdiye kadar oldukça sık yaşadım nefes darlığını. Tabi benimki astıma dayalı nefes darlığı. Çocukta büyüdükçe diyaframa baskı yapıyor haliyle işler zorlaşıyor.
Neyse en rahatlatıcı çözümü (ventolin hariç) nebülizatör kullanmakta buldum. Serum fizyolojik i patlatıyorum içine, takıyorum oksijen maskesini oooh bir süre rahat 🙂