Yagmurogul Kızlar 37+0 haftadayım, bugün çamaşırımda rengini ayırt edemediğim Bi ıslaklık vardı ama akıntı değildi yani beyaz renk değildi, suyummu geliyor anlamadım , ne yapmalıyım , hastaneye mi gideyim yoksa bekleyeyim mi ?
yasemin257 Yagmurogul 37+5deyim bendede biseyler oluyor ama ayni sey mi bilmiyorum o yüzden carsamba kontrolumde soylicem.
Yagmurogul yasemin257 anlamsız Bi sızıntı mı bilmiyorum ayırt edemiyorum, doktoru aradım , çamaşırını değiştir tekrar bekle eğer sızıntı gelirse gel dedi. Doğum için 24 Mayıs demişlerdi, sızıntı varsa mikrop kapmayasın diye önlem almamız gerekebilir dedi
Yagmurogul Kuzum11 benim kontrolüm 10 gün sonra normalde , Bugün ilkkez Bi ıslaklık görünce tedirgin oldum