Tuba04 öncelikle ayıp etmişsin hiç hoş degil buraya böyle şeyler yazman,sorunun olduğu insanı şikayet etme kanallarından var ,rahatsızsan şikayet edersin .Bende ebeyim ve hastalarım benden her zaman memnun ayrılırlar ,ego kasmıyorum doktor ayrı meslek biz ayrı mesleğiz.Genelleme yapmadığını düşünerek çoğu da bir şey bilmiyor düşük puanlarla atanıyor yazmışsın ya ,83 puanla atandım dört yıl da emek vererek okulumu bitirdim .Nacizane tavsiyem şikayet kanallarını kullan İlçe sağlık müdürlüğü Sabim cimer gibi gibi iyi günler