Ftmkycsn 22 haftalık hamileyim ara ara ayak şişliğim oluyordu, dinlenince geçiyordu. 3 gündür şişlik inmedi ve dokununca da ağrı hissediyorum.bu şişlik neden olur? Ne yaparsam geçer?
Bbcln2913 Ftmkycsn canım benimde oldu sonra dokununca acımaya başladı duştan çıkarken dizinin altına soğuk su tut ve uyurken ayaklarını havaya kaldır ben öyle atlattım.
Selvaa Ftmkycsn bol su hareket canim birde tuz şeker hamur işi kesmen gerekiyor bol su dediğimde cidden 3.5 lt yakin içmeye calis ben 32+6 yim ikiz gebelik tuz yag seker ekmek falan hep az yada hiç olarak beslendim bol su içtim cok şükür ödem hic olmadi kendini yormayacak şekilde hareket halinde ol surekli yatmakta iyi olmuyor daha doğumunada var simdiden önlemini al sonra iyice ağırlasma