Selammm sevgili anne adayları☺️ Gebelıkte 17+1 deyim düzenli olarak kullandığım elevit isimli bir multivitaminim var fakat içerisinde omega 3 bulunmadığı için ekstra bir takviye almıyorum. Doktrum doğal beslenmeden yana olduğu için cok fazla sıcak bakmadı açıkcası ama zorla krilom omega 3 yazdı. Sizler omega3 alıyormusunuz almak gerekli mi yoksa ceviz somon vs devam mi etmeliyim??