pink_dream25 oradaki tüm doktorlar çok iyi bence görümcem orada çalışıyor . Yıldız hocayı çok beğeniyorlar Ali Metin Celep de iyi ona da görünmüştüm yaklaşımı güzeldi Benim için yaklaşım önemli tatlı dille anlatıyor Işık hoca mesela soru sormaya çekinmiyorsun herşeyi tek tek izah ediyor daha önce Florya medicalparkta Banu kumbak Aygün’e gidiyordum isim yapmış bir doktor ama konuşma şekli yaklaşımı samimi değildi soğuktu insan soru sormaya çekiniyordu yani öyle olunca da insan ilk gebelik birşey bilmiyorsun ve beni kalp atışı muayenemde ağlatmıştı azarlardı resmen hatırlamak bile istemiyorum kaybettim ilk bebeğimi.