idiloska Mom789 ben de bugünlerde bir an önce geçsin diye dua ediyorum, ne eğilebiliyorum, ne oturtabiliyorum. Kasıklarım batmaya başladı.
gencanne15 Ebru_ylmz Aslında zaman ne kadar çabuk geçerse geçsin bize geçmiyormuş gibi geliyor yani çok uzun geliyor bebişlerin gelmesi 😪😪🥲🥲😂😂