twinss Kızlar ikizlerime doğunca hangisine hangi ismi nasıl verebilirim 😂😂😂 isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum ama hangisine hangi ismi nasıl vereceğimi bulamadım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
LawyerEce twinss İlda & Lidya , Bade & Tutku , Arya & Beste , Ece & Ela & , Öykü & Masal , Alya & Alara 🥰
twinss buiyimi Elbet-birgun-kavusacagiz canım isimleri buldukta 😂😂😂 hangi ismi hangisine vericem onu bulamadık😂😂 oo piti piti yapıcaz galiba 😂😂😂
Elbet-birgun-kavusacagiz twinss ahahah kiz biye basta yazmadin isimleri belli diye🤣 ilk buldugunuz ismi ilk cikana verin 😀
twinss derya46 isim bulduk ama bulduğumuz isimlerden hangisini hangisine koyucaz, nasıl karar vericez onu çözemiyorum. Hastane çıkışı yaptırıcam hemşireye neye göre vericem🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Oo piti piti yapıp hangi isim hangisine denk gelirse yapıcaz galiba😬😬😂😂
mommasBoys twinss ya ne güzel bi sorun ne hoş bi kararsızlık maşallah diyelim 😍 bence doğduktan sonra karar verin ayırt edici bi özelliğini yakalarsanız daha kolay olur ☺️
isimlere_mumince_bakis18 twinss bunu görmeden isimler yazmıştım. isimleri ne seçtiniz? ben olsaydım alfabetik seçerdim. hangisi önce doğarsa ona alfabede diğerinden önce gelen harfle başlayan ismi koyardım.
ogretmenanne344 Sağ sol diye kağıt hazırlayın esiniz yada siz bir kağıt seçin. İsimleri de aynı şekilde iki kağıda yazın onu da biriniz seçin bence 😊