Bugün doktora gittim geçen hafta ultrasonda gözükmemişti bu hafta görürüz demişti doktor yine görünmedi alttan muayene ettim gördü ama cuma günü gel kalp atışını falan duyunca emin oluruz dedi anlamadım hiçbir şey ultrason kağıdında nokta gibi bişey var daha çok yeni muhtemelen dedi