Kızlar ben şuan adete göre 9+6 haftalığım ama 7+3 çıktı ve geçen hafta ayrıntılı ultrasona girdim orda fetüs oluşmamış yazıyordu bu hafta yeniden girdim ayrıntılıya bu defa yolk sac ve fetüs izlenmiştir yazıyor doktor kürtaja alacaktı ben bayrama kadar bekleyeceğimi söyledm acaba bu durumu yaşayan varmı