Merhaba,
Ben Yeşim hanıma gidiyorum. Çok memnunum işinde çok başaralı. Çok nazik çok tatlı dilli. Çok bilgilendirici konuşuyor. Ben Cumartesi günleri gidiyorum hiç rahatsız edici şekilde uzun süre beklemedim. Her hastasıyla detaylı görüşüp konuşuyor. Hasta memnuniyetini çok güzel sağlıyor😍 Doğumuda kendisinde düşünüyorum.