merviskii 4 aylık bebeğim var saçlarım çok dökülüyor boyaya alışkın olduğu için boya istiyor galiba. emzirirken saç boyatan var mı? bitkisel boyalarla falan👀
depsizoo merviskii Emzirirken saç boyatılması önerilmiyor ne kadar bitkiselde olsa illaki kimyasal oluyo içinde
Verasmommy merviskii doğumdan sonra saç dökülmesini çoğu kadın yaşıyor sanırım benim de çok dökülüyor ben saçımı kestirip doğal içerikşi şampuan kullanıyorum biraz hafifledi gibi🌸