Redpepper Telefona gelen randevu mesajını göstermek yetiyor mu acaba bu dönemde hastaneye gidenler var mı? Çarşamba kontrolüm var bu mesajı göstererek özel araç ile gidebiliyormuyum eşimle birlikte ?
Kumru_ Redpepper Biz oğlumu hastaneye götürmüştük ama kağıtları yanıma almayı unuttum evden tekrar hastaneye dönerken polis çevirdi belge yok ama oğlumun bezinde idrar torbası bağlı test için dedik geçtik😅
melekuldes Redpepper zaten randevu mesajını istiyorlar gösterirseniz izin verirler gitmenize.bende bugün gittim ama bizim burda fazla dikkat etmedikleri için hiç bakmadan geçmemize izin verdiler
Cevirmenannee Redpepper ben bugün gittim kontrole ve randevum bile yoktu doktorum çağırmıştı yürüyerek gittim bide bitane bile polis görmedim 🤷🏻♀️
Kumru_ Duruaslan Evet😃polis de o şimdi yapmamiştir çişini benim oğlumda öyle dedi anlayışlıydi sağolsun 😄
Syma-ma Redpepper yeter yeter. Kısıtlama diye birşey yok zaten herkes disarilarda. Bu kısıtlama kimleri kapsıyor ben anlamıyorum.
Omerhatice Redpepper yetiyor canim benimde çarşamba günü kontrolüm var o mesaj la birlikte eşimle gidicem nasipse 😊
Duruaslan Kumru_ ay o çiş beklemek ölüm ya biz ayda bir idrar veriyoruz 2-3 saat beklediğim oluyordu inat poşeti çıkarıyorum yapıyor takıyorum yapmıyordu kutu veriyorlar idrarı ona boşaltmak için neyse en son dellendim kutuyu koydum ona yaptı 🤣🤣🤣🤣
Kumru_ Duruaslan sorma ya bizimkinin kem idrar hem kaka tahlili vardı ikisini de yapmadı 😏kan tahlilinin sonucuna göre serum verdiler. Eşim çok komikti çıldırıyodu oğlum tuvaletinin bekçisi olduk hadi yap sende rahatla bizde diye😂😂
Ceyo93 Redpepper evet gidebilirsiniz daha bugun gttim kontrol içinde doktor imzalı kaşeli kağıt verdi çarşamba tekrar onunla gideceğim
Deryayurt Redpepper Ben bugün gittim canım biz giderken çevirmeye denk gelmedik ama eşim beni hastaneye bıraktı cocukta olduğu için arabayla dolastilar dolaşırken poli durdurmuş ve eşimi hastaneye getirdim kontrol için demiş bende barkodumun resmini attım eşime ve sorun çıkmamış