Aisa Bu ara 30 haftadayız butun bebek eşaları yıkadım utuledim guzelce ustun çarşafla kapattım 🤭 toz olmasın diye çantamida hazırladım , siz kaç hatlasında yıkama utuleme işini hallettiniz?
meraklianne1 Aisa 32 ama daha başlayamadım 😳😳 sen çok iyi yapmışsın valla tebrikler bende yapacam en kısa zamanda 😄😄
ruyadandunyaya Aisa bende henüz başlamadım odası bi kaç gün sonra gelicek o zaman başlarım diye düşünüyorum
Safisss Aisa Bende 30+6 haftalık gebeyim ☺️ dün benim de hepsi bitti erken bitirmek daha iyi ağırlaşmadan ☺️
Cevirmenannee Aisa yok doğum bu nolur nolmaz 36 dan sonra her an gelebilirler ama birazcık erken olmuş sanki senin ki🙈🤭😂
canserko Aisa bende 28+4 üm bugün ütülemeyi bitirdim buzdolabı poşetlerine koyup dolabına yerleştirdim 😂 no toz yess relax
Miskokulum35 32 haftalıkken bitti şükür. Sonraları zor oluyor iyiki erkenden yapmışım. Kendi çantamıda hazırladım ☺️yarım 35 haftalık oluyoruz bakalım süreç nasıl olacak
Rat Aisa 36. Haftayım daha bugün başladım yıkamaya bir iki gün yıkama ütüleme derken bu hafta nasipse biter diye düşünüyorum.
Semashbl Aisa 31 de hallettim hurçlara koydum toz olmasın diye kendimin eksiklerim var pijama falan onları da tamamlayıp 35 den sonra çantayı hazırlarım iyi ki yapmışım gittikçe ağırlaşıyorum ve 37 ye kadar da çalışacağım şuan çantaya koymasam da hazırda olmaları içimi rahatlatiyor özellikle burda hiç bir sıkıntı olmadığı halde birden erken doğum yapan arkadaşları okuduktan sonra iyi ki diyorum tekrar
Omerhatice Aisa ben 29 da yaptım hepsini su an 31 im daha eksiklerimiz vardi onlarida sipariş ettim gelecek nasipse bugün yarın gelince onlarıda yıkayıp birakicam Allahn izniyle 35 gibide çantamı hazirlicam oglumdada oyle yapmıştım 🤗
Rabismomm4 Aisa ben 28+4 haftalığız bugün yıkadım yarın ütülerim İnşallah önce yapsaydım dedim yani agirlastim çok zorlanıyorum
busraerdalll Aisa 33 haftaligim daha yeni dün yiladim utude ne zamana nasipse artık çantam falan hazır değil neyi bekliyorsun😂
Duruaslan Aisa ben doğum yaptım 2.5 ay oldu 30. haftamda yapmıştım 36. haftamda da ütülemiştim keşke ütülemeseydim kırış kırış olmuştu