Duygu6166 Hanımlar eşimle ortak karar olarak Almula ismine karar verdik kızımız için ama çok duyulan bi isim olmadığı için etraftan baya değişik tepkiler geliyo sizce kalmalı mı değiştirmeli miyiz eğer değiştirirsek Gökçe Erva koyucaz.
mmavi Duygu6166 bence tuhaf geliyor. almila almira cok artti almula cok zorlama bir isim olmus. gokce erva cok guzel. gokce tek basinada gayet guzel🌸
busegrr Duygu6166 Almula biraz kabamsıı sanki, Almila olsa daha güzel tabi tercih meselesi🥰 Gökçe Erva daha güzel, Almulaya göre✨
meraklianne1 Duygu6166 bende gökçe betül koycam aslında iki isim istemiyordum ama anne babanın çocuk üzerinde 3 hakkı varmış ve biri isimmiş o yüzden betül ismini kulağına okutacağız sadece kimliğe yazdırmycam almula anlamı ne bilmiyorum ama sanki gökçe erva daha hoş ben ervayı da düşünmüştüm😊🌸
Cennet-polat Duygu6166 gökçe erva daha hoş kızım olsaydı erva koycaktik bizde almula çok sert ve zor geldi söylerken
Beyzan Almila olarak yumusstilsa daha hos olur ama almula şeklinde söylenisi hem kaba hem zor çocuk ilerde zorluk geçer ve dalga geçilebilir. Gökçe ismi zamansız bir isim bence çok hoş
N-h-e123 Duygu6166 yani yine saygım var fikrinize ama benim ismin nihaldi küçükken çok çekinirdim kimsede olmadığı için bence çok zorlamayın . Özellikle öğretmenler yoklamada yanlış okurlardı ve çok üzülürdüm iyi düşünün belki bı şekilde düşünürseniz daha yardımcı olur
Taze_gebe Duygu6166 anlamı güxeldir seçtiğinize göre ama sorduğunuz için söylemek istiyorum çok garip geliyor kulağa yani farklı olmaktan ziyade telaffuzunda bi sorun var ismin bir de ilerde okul çağında dalga geçilme ihtimali yüksek gibi bunları da düşünün ama anlamını bilmiyorum ☺️