bireylulmeselesii Dün adet günümdü olmasın bugün beta 5.70 sınırda bir durum, erken gebelik testinde pozitif çıkıyor. Böyle bir durum yaşayıp da olumlu sonuclanan birileri varsa yazarsanız sevinirim
Deletedmom_5 bireylulmeselesii bence iki gün sonra tekrar kan verin erken olduğu için düşük çıkıyor olabilir
Umutduru bireylulmeselesii Benim de 4.6 yi testler de pozitif çikiyodu sonra adet oldum sen inşallah hamilesindir
bireylulmeselesii Deletedmom_5 ya daha önce 10 ’la ögrendigin oldu 9 haftamda kalbi durdu. Canım çok sıkıldı şu an o yüzden
Deletedmom_5 bireylulmeselesii Sıkmayın canınızı dua edin bol bol. Tekrat kan vermeden yükselip yükselmediğini anlayamazsınız insallah yükselir
bireylulmeselesii Umutduru hadi yaa. Test pozitif çıkıp adetim gecikince heveslendim ama. Senin de düşük mu oldu acaba değerin yüksek çünkü
bireylulmeselesii Piremses0 ah ınşallah be canım. Böyle yasayıp yükseldikleri duysam rahatlayacağım da biraz:(
Piremses0 bireylulmeselesii yükselir Allah’ın izni ile 2 gün sonra yine var artıştan anlaşılıyor zaten ☺️