kuelkedisi Genelde hep indirimi takip ediyorum öyle alıyorum pahalı almaya değmiyor ama indirimde değiyor en azından öyle tavsiye ederim 👍
Jdjvj oglumubekliyorumm daha mı uygun kuzum ne uygunu bana pahalı geliyo açıkcası ama malları güzel Görümcem hep hmden alıyo memnun
Mrc34 Kalıplar geniş denmiş ama aldigim 2.4 aylık tulum hastane çıkışının tulumuyla birebir aynı ölçüde. Karar veremedim ben de ebatlara. Fakat %100 pamuklu güzel kumaşları
BegumIscanTunc oglumubekliyorumm ben bebeğimin bütün kıyafetlerini H&am ve Zara’dan aldım kumaşları çok güzel hepsi %100 pamuk tavsiye ederim yani
Tuubaa123 Mrc34 evet uyumlu burada büyük olduğu söylenmişti ama bizde öyle olmadı, benim kızıma tam oluyor o yüzden 1 beden büyük aldım hep uzun süre giyebilsin diye siz deneyin isterseniz duruma göre değişim isteyebilirsiniz
Nilasyamom oglumubekliyorumm canım ben h&mde çalışıyorum ve bir çok şeyini burdan aldım. Ürünleri %100 pamuk ürünler, yıkasan bişey olmuyor özellikle indirim zamanlarını yakaladığında ciddi indirimler oluyor. Ben eltimin çocuklarına amca çocuklarına hep mağazamdan alıyorum.
Verasmommy oglumubekliyorumm genelde fiyatları söylediğiniz markalardan pahalıdır aslında ama sizin baktıklarınız uygunmuş heralde. Ben bebeğimin ihtiyaçları için hm den alışveriş yaptım gayet kaliteli kalıpları ebebek ve diğer markalara göre biraz daha büyük ama gerçekten güzel🌸