Guneyinannesi1 Şuan çok kötü burnum gözüm kaşınıyor suratim kıpkırmızı hap kullaniyordum bu zamanlarda normalde ama hamile olunca napcam bilmiyorum yaa doğal yöntem varmi
Dilekcnkn Guneyinannesi1 benimde var bahar aylarında önceden gece nefes alamıyordum şu an öyle değilim belkide tam o sıcaklar gelmedi diye ama hapşırık mahvediyor birde kasınca doğal bir yöntem bilemiyorum ama
A-engin10 Guneyinannesi1 ayy bendede var aynisi yeminle hapsurmaktan kasiklarim agriyo gozlerim burnum ayni sekilde doktorum ilac yazdi biraz hafifledi cok sukur🥰
lmerveeeel Guneyinannesi1 ayy duygularıma tercüman olmuşsun resmen bu seneye kadar hiç bilmezdim alerji falan hamilelikte tetikledi belki de seninle aynı durumdayım bi dışarı falan cıksam göz akıntısı burun akıntısı göz kaşıntısından ölüyorum gece olunca burun tıkanıklıgından nefes alamıyorum ilaçta kullanmak istemiyorum doğal yöntemde bulamadım böyle çekiyorum bu alerjiyi
hanimhanimcik benim de alerjim var ama seninki kadar ağır değil sadece burnum tıkanıyor ve hapşuruyorum. doktorum bişey kullanmamaya çalıl dedi bende öyle yapıyorum iyi kötü ağzımdan nefes alıyorum😤
Guneyinannesi1 hanimhanimcik hadi yaa 😔 kız gözlerim sulanıyor burnum kasininca akıyor burnum kizardim domates gibi 😆
denizali_ Guneyinannesi1 yani şu bi kaç haftayı böyle idare et sonrasında rahatlarsın canım bende de faranjit var malesef 😒
_sena_ Guneyinannesi1 canm benimde alerjim var burun kenarlarına vazelin sürüyorum polenler içeri gitmesin diye doktorum bunu tavsiye etmisti belki isine yarar biraz da olsa rahatlarsın
A-engin10 Guneyinannesi1 evet evet canim kadin dogumuna soyle o yaziyo tabiki gecmiyo tamamen ama hafifliyo rahatlatiyo yoksa cekilecek cile degil😂