bademsekeri42 Bayburtlugelin ben ilkini 17 de ikincisini 22 de yaptırdım sağlık ocagından aramaları gerekirdi
Nurayademir Bayburtlugelin bn 21de yapdırdım ilk dozumu korona oldugum ıcın 24 e dogru 15 gun erteledı doktrm ama gecen gttıgımde ıkıncı doz için ebem 30 a kadar vaktın var demıstı siz yıne de ebeye ve doktrnuza danısın benm doktorum biraz daha hareketlensın die 21 de yapdır demıstı
IzmirliBurcu Ben de 21 ve 25. Haftalarda yaptırdım. Ebe 32. Haftadan önce tamamlanması gerekiyor 2 dozun demişti.
bademsekeri42 Bayburtlugelin Evet canım toplamda 5 doz aslında ikisni hamileyken vuruyosun geri kalan çocuk doğduktan sonra ama onların detayını tam bilmiyorum
Bayburtlugelin bademsekeri42 ben ilk gebeliğimde gidip vurulmuştum ama kaçıncı haftaydı tam hatırlayamadım bir tane vurmuşlardı bu gittigimde sorucam tekrardan