Minik62 Kızlar doğumum temuza denk geliyo bebişimin cinsiyeti erkek alışveriş yapcam ama kararrszkaldım kısa kolumu zıbınalayım gydrlir yoksa uzun kollu mu bataniye kalın mı örtülür yeni doğan bebeğe yoksa incel3rden mi
Taze_gebe Minik62 canım teknik bilgi olarak şunu biliyorum mevsime göre yetişkin ne giyiyorsa bebek bir kat fazlasını giyer diye benim de temmuz başı inşallah içine zıbın dışına ince tulum o şekilde düşünüyorum benim de oğlum olacak☺️
Ebru-001 Minik62 bende bu konuda kararsızım bekleyeyim şurda adana şimdiden yanıyor bebekler yanar diye düşüyorum ama ilk zamanlar uzun kollu ince şeyler giydirilir diyorlar
twinss Minik62 uzun kollu kısa kollu her ikisindende alabilirsiniz havalar çok sıcak malum bebeğide darlamamak lazım fazla kalınlarla. Kalın battaniye yerine müslin tercih edebilirsiniz.
Goncagul27 Minik62 Ben hem uzun kollu hem de kısa kollu aldım bol çıtçıtlı aldım bayağı sıcak yerde yaşıyorum tek giyeceği şey çıtçıtlı galiba
Nurayademir Ben de temmuz ortası doğum yapacagm İNŞALLAH bn de penye ince gıydırreyım ustune müslin ya da penye batatneye ya da nohut örterım diyorum içine zıbın bizim olacagımız yer biraz daha serin tabi ilçe cnku
LawyerEce Minik62 İlk üç ay bebekler üşüyor uzun kollu olsunlar ama pekte kalın kumaş alma, müslin bezle sararsın zaten battaniye kalın gelir. Temmuz sıcak oluyor.