Burda herkesi motive eden ben, doğuma son 3 gün kalınca heyecan, panik, karın ağrıları🤦♀️ İlk doğumu spinal sezeryan ile yapmıştım. Çok memnun kalmıştım. Herşey çok kolaydı. Sadece ayağa kalkmak dışında. Aradan 8 yıl geçti. Sanki herşey sıfırlandı. Bebeğe bakamama korkusu yok. Ama ameliyat paniği şimdiden sardı dört bir yanımı. Çok garip duygular içindeyim. İçimde hiç dinmeyen bir heyecan. Saatler durdu zaman akmıyo. Yada ben öyle olsun istiyorum. Kızlar az moral verin bana nolur.