Susam1 Akşam da doğurdum kızlar zaten çocukta 3 haftalık gelişim geriliği vardı o yüzden 38′e kadar dayandık bir de su seviyem çok azdı O yüzden Doktor daha fazla beklemenin bir mantı olmadığını söyledi Bence de yoktu Neyse çok böyle pozitif pozitif doğum hikayesi anlatamayacağım kişiden kişiye değişir benim suni sancı ile biraz sıkıntılı oldu ama bitirdim bugün 3. Günüm kızım yanımda size tek tavsiyem bol dua edin ve sakın doktorların her dediğine inanmayın çocuğum için Down sendromlu olabilir dediler kromozom sayısı fazla gözüküyor dedi engelli doğabilir dedi Yani açıkçası Allahın dediği oluyor.. Prensesimi görmeniz gerekiyor papatya gibi bir kızım oldu maşallah Rabbim herkese güzel bu anı yaşatsın.. Burdan çok şey öğrendim herkese ayrı ayrı teşekkür ederim