midekoruyucu Iremnurr18 doktorum bana balık yediğin sürece kullanma dedi, ben artık öyle tiksindim ki balıktan 🤢 dedm ilaç önerin onu içicem bıktım artık, doktorum da imom önerdi onu içiyorum 3aydır. 30haftalık gebeyim
Yarennn01_ Iremnurr18 12. Haftadan sonra başladım onu doktorun belirliyor doktorunuza sorun gerekli olup olmadığını
Sedasmsk Iremnurr18 18. Haftamda yazmisti suan bitti balık fazla tuketmiyorum doktorumda o zman kızımız biraz zeki olsun dedi ilac yazdi
midekoruyucu Iremnurr18 ayy ya inan bana bıktıktan sonra kış da olsa çekilir dert değil 🤢 öyle tiksindim ki sanırım doğumdan sonra bile uzun süre yiyemicem 😓
Hale_ee Iremnurr18 ben 2 doktora gidiyorum. Birtanesi 13. Haftamda baslatti, diger doktor ise simdi kullanmana gerek yok 6. Ayda baslayacagiz dedi. Markasi ise ocean plus
Caglabade Iremnurr18 Merhaba 12. Haftadan itibaren vitamin ve destek takviye kullanman bebeğin gelişimi ve senin için çok önemli hayır i mom ezbere kullanma daha doğrusu doktoruna danışmadan herhangi bir vitamin kullanma çünkü doktor buna senin kan değerlerine bakarak karar veriyor mesela ben Ocean mummy kullanıyorum çünkü her vitaminin farklı içeriği var sana uygun olanı doktorun seçicektir
Aysunduruu Iremnurr18 33 haftalığım bende 3 aylık ken felan başladım sanırım cok hatirlaya mıyirum ama bıraktım artık ya midemi bulandırıyor diye