İsim seçeneğini ikiye indirdik ancak karar veremiyoruz fikirlerinizi bekliyorum ☺️
iremcb ben bile seçim yapamadım 😀
iremcb Aras Ege ❤️
Sanki Aras Ege daha kolay söyleniyor gibi🤷♀️
hunilianne bana da öyle geliyor 😇