Minikannecik2 Selamlaaar Cinsiyet için hiç gittiniz mi kızlar oğluma 13 de kız dediler 16 da erkek o yüzden 16 yi bekliyorum ama çok merak ediyorum 🦋🦋
Minikannecik2 ArminN 9 haftalıktı son gittiğimde normalde haftaya da o da bayrama denk geliyo bekliyorum 🤣
Cansu-81 Ben 12+3 de gittim doktora %60-70 erkek dedi ama tam birsey demiyim dedi ❤ suan 13+4deyim ve yasakdan sonra gidecem doktora belki ozaman tam belli olur ❤
vitruvius Bana da yüzde yetmiş erkek dedi 12+3′te, iki hafta sonra tekrar gideceğim bakalım yine aynı olacak mı 🤗