Eminetekin Banada herkes sakın girme falan diyordu ama doktor bi sakıncası yok desi bende korka korka girdim geçen haftadan beri de giriyorum denize hiç de birşey olmadı mikrop kaparım diye korktum ama hiç sorun yok çok iyi serinliyorum 😀 yalnız güneşlenme kısmını abartmamak lazım çarpıntı yapıyor kalpte bu arada ben 30 haftalığım ondan da olabilir
Missavokado HseyinSericanDal yaa ciddenmi bişi olmadı şimdiye kadar Şükür ama bidaha yapmam teşekkğr ederim bildiğilendirdiğiniz için 🙏🏼😊