Hale_ee Gerçekten bu zamanda vicdanlı bir doktora denk gelmek mucize gibi bir şey keşke Türkiye gelmeyi bekleseydim ama o anki paniğimle hemen tamam dedim şu an tamamen sizden öğreniyorum hangi şartlarda ve durumlarda yapılması gerektiğini 😔😔😔
En son yaptırdığımda negatifti ama bir seneyi geçti daha sonrasında hiç yaptırmadım yaklaşık dört aylık hamileyim ama hamilediğimdan inanın hiçbir şey anlamadım başından beri çok zorlu geçiyor bebeği rahimde tutmak için hep yatmam gerekiyor ayakta kalmamam gerekiyor dolaşmamam gerekiyor konizasyona gelince Zaten anestezi yapmışlardı çok bir şey anlamadım açıkçası operasyon sonrası 3 4 gün Yattığımı hatırlıyorum Sabah operasyon olmuşsun akşama doğru taburcu oldum çok fazla kanama olmadı kaç gün sürdü hani âdetin ilk günü gibi Hafif bir kanama sanırım tedbir amaçlı antibiyotik kullandım enfeksiyon kapmasın diye ama serklaj daha zordu benim için İkisini kıyaslamak gerekirse diğerinde sadece kendi canınızı düşünüyorsunuz ama Serklajda Rahminizde tutmanız gereken bir canlı var Buda ben de ciddi anlamda stres yaratıyor şu an bir de hala aynıyım doktorumun demesi Hala düşük riskim var şu an 😔🤷♀️