Bir hafta önce aynı bu agrıdan vardı göbegimin alt kısmında ve rahime bıcak girer gibi oluyordu acile gittim parmak ucu kadar acılma var dediler ve bi gece yatıs verdiler hap falan verip agrı gecmişti bugun yine aynı o agrıdan var hafif hafif giriyor cıkıyor acılma mı arttı ne oluyor olabilir bilen varmı 35+4 haftalıgım erken dogumdan korkuyorum gecmezsetekrar acile gidicem artık