6+0 haftalık hamileyim, henüz bir kere doktora gidebildim , ama çok erken olduğu için kese görünmemişti. ardından koronaya yakalandığım için bir daha doktora gidemedim, ara sıra tek taraflı batma ağrı hissi oluyor , sanki sadece bir tarafımda bir şeyler oluyormuş gibi.. bu normal mi ? Aklıma dış gebelik geliyor.. nolur bunun normal olduğunu söyleyin bir düşüğüm var zaten😞😞ağrı yumurtlamamın olduğu tarafta sağ tarafta