Bende geçen hafta yaptırdım ilk defa buradaki yorumları okuyup gitmiştim. Kafamda çok büyütmüşüm kötü yorumlara aldırış etmeyin bence 10 saniye süren bi işlem zaten kendini rahat bırakırsan hem acı olmuyor hem de tekrar tekrar bakmak zorunda kalmıyor doktor .