Merhaba anneler bir haftadır falan vajinada baskı hissediyorum ayağa kalktığımda sanki düşücek gibi ağrı giriyor vajina bölgesine iki üç defa da adet sancısı gibi sancım oldu azar azar bugün kontrole gittim bebek 34+3 günlük erken doğum riski var başını yerleştirmiş bebek dedi nst de sancı çıkmadı ama korkuyorum eşim de rahatsızlandı hastanede tedavi görüyor o iyileşmeden bebek gelicek diye çok korkuyorum 😞böyle durum yaşayan oldu mu aranızda 😣