Duygu3437 Yeni doktordan geldim 39+3 şuan normal doğum için bekliyorduk kontrolümde bebeğin pozisyonu çok güzel ama suyum sızmış fark etmemişim doktorum yarın 7de yatış verdi suni ile başlıcak inşallah varmı önerebildiğiniz birşey 🙏
Minikturtageliyor Duygu3437 ayy hayırlısı olsun bir avazda normal doğumda doğurursun inşallah darısı bizlere olsun 🤩🤩
HavvaMerve Duygu3437 Rabbim tek avazda kurtarsın inşallah sag salim kucağınıza almayı nasip etsin cnm🤲🏼
Ezgifatma2010 Saglıkla kavuşsun inşallah bende bugün 35 haftalıgım inşallah rabbim nasip ederse haftaya salı yada çarşamba alacak doktorum benimde inşallah