ikimelekannesii22 Benim adet günüm 24 mart gibi olacaktı adetim olmadı 4 gün gecikti adet oldum. 28inde oldum yani. Onun öncesinde feci karın sancısı bulantı kokuda rahatsızlık çekmiştim. Acaba hamile miyim demiştim. Adet olunca değilim dedim. 1 Ay geçti 1 hafta daha bekleyim dedim adet olmadım test yaptım silik çıktı. Sağlık ocağına gittim kan testi yaptım. beta 34 çıktı. Kimyasal ya da dış gebelik olabilir dendi. Tekrar test lazım dendi. 48 saat geçti 104 oldu. Çok iyi dendi normal olabilir dendi tekrar pazartesi yapılkacak bakalım. Benim kafam allak pullak anlaşılan. 1 hafta geçmesini bekle testini yap.