gulin-35 iyi demişsiniz 😂 malesef hastalığa inanmayanlarda var şimdi o inanmayanlar kendileri hep hastanede. yani biraz tıpa göre ilerlemek gerekiyor benim kayınvalidem bebekleri kabız olduğunda kibrit çöpünun yanacak kısmı varya onu makatina hafif sokup cikarirmis ve kakasını hemen yaparmış. Benimde oğlum doğduğunda mama kullanmak zorunda kaldık kabız oldu demezmi ben yaptırmasını biliyorum dedim vardır bi bildiği bir kez gördüm ve birdaha yaptırmadım bağırsaklarını delmesi o kadar basitki ilk acemilik oldu benimkisi hemen acile gittik fitil çözdü olayı. Sonra mesela bide şey var bebeklerin memelerinde bir şişlik oluyor ilk dönemde bazen, onu masaj yaptı parmağınla sık bunu iner dedi. Ne yazikki hiç dokunmamak gerekiyor yoğun bakimlik olan bebekler bile var bu sebepten. Çevreyi çokta dinlememek gerek diye düşünüyorum