Bu gün aile hekiminde takibim vardı tansiyonum 12/7 geldi
nabiizm 160 yüksek dedi ama ben hissetmiyorum dedim gerçekten hissetmiyorum yanı hamilelikte biraz fazla normal ama 160 deyince bende şaşırdım dijital olduğu icin tansiyon atleti yanlış olma olasılığı var mi
yuksek olup dizinde hissetmediğiniz oldu mu ?