Bende 26 haftalık hamileyim canım, gebelikte oluşan taşikardim çıktı ilaç kullanıyorum 190 nabızla acile gittim bir iki kez tansiyonunu ölçmeni tavsiye ederim sık sık bebek büyüdükçe artıyor bu durum. Sen sıkışma yazmışsın bir de hızlı atış mı sıkışma mı onu anlamaya çalış kuzum kalp doktoruna yine de bir kontrol ettir hamilelik döneminde bilinmeyen kalp sorunları açığa çıkabiliyor