Barbie
Merhaba....Ben 8 haftalık hamıleyım sogukalqınlıgına kapıldım...boğazım cok kotu olmuw sesım kesık kesık cıkıyor oksuruyorum.benı asıl endıselendıren bırsey var bu tıp rahatsızlığımın bebeğıme zararı olurmu cok endıselenıyorum korkuyorum lutfen hamılelıkte boyle seyle karsılasanlar bana yorum yazsın