Linaasel Sol kol altı göğüs yani ağrı yapıyor böyle batmalar var nefesimi de zorluyor arada derin nefes alamıyorum aşırı açıyor orası nedir acaba bilen varmı yavaş Nefes alıyorum bazen çok zorluyo üç saattr bu sekilde
Beyzan Linaasel aklıma şu sıra sadece korona geliyor korkutmak için söylemiyorum ama olma durumunuz olabilir mi acaba inşallah yoktur da geçici bir durumdur çok geçmiş olsun
Annecik_ Linaasel üşüttünüz mü acaba biraz uyuyun başka çocuk falan yoksa sıcak şeyler tüketin bakalım yoksa akşam acile gidersiniz geçmiş olsun
Linaasel Beyzan ama ben evden hiç çıkmıyorum ki imkansız o canim misafir vs anne baba kimse gelip gitmiyor da nefesim düzeldi ama ağrı bı anda geliyo kalbime yakın yerde insan korkuyor doktora gitsem napcak ki hamileym bişi de yapamaz
Beyzan Linaasel tabi yapılabilir müdahale sınırlı en güzeli dinlenin bir de evde tansiyon aleti varsa tansiyon ölçümü iyi olabilir
Annecik_ Linaasel oyy oyyyy valla dikkatlerini dağıtacak çizgi film falan varsa açın ılık bir şeyler içmeye çalışın inş geçer
Linaasel Annecik_ valla etki etmiyo onlar birbirine ne varsa atıyorlar zor ayırıyorum iki dakka gözümü kapatmaya krkuyorum 🤣 camlara falan çıkıyorlar çok fenalar sıkıldı çocuklar evde artk tabi
Annecik_ Linaasel benim oğlumda bugün ağlıyor 4 yaşına girecek diğer ay anneeee artık dışarı çıkmak istiyorum çok mutsuzum evde diyo yazık beeee