Kızlar doktorun yanından geliyorum artık yavaş yavaş normal hayatına devam et dedi sadece temizlik ve ağır kaldırma dedi kanamamda eski kanı atıyormuşum ondanmışn çok ufak kanama alanı kalmış bebekte iyimiş bana dua eden herkesten bu mübarek günde allah razı olsun bana destek oldunuz Morel oldunuz allah razı oldun 🤲