Kamile71 Kuzum ben anlamadım sadece doktor kontrolüme gitmeden önceki gece tuvaletim geldi biraz uzun sürdü ertesi gün doktora gidince suyun azalmıs suyun geldi mi gördün mü dedi bende hayır dedim sadece gece tuvaletim biraz uzun sürdü sanki bitmicek gibi dedim oda suyun gelmiş olabilir bakalım dedi çatala aldı korktum bende spekulum takmaya calıstı kastım kendimi cok bakamadı bence ama suyun gelmiyor dedi içim rahat etmedi başka bir doktora gittim oda sürüntü testi aldı baktı suyun sızmıyor ama azalmıs dedi öyle öyle sürekli doktor kontrollerine gittim 31. Haftada doktorum artık suyun az alıcam seni doğuma diye yatış verdi 2 gün boyunca serum taktılar ama sürekli biri bitti diğerini taktılar sürekli yani 2 günün sonunda doğum için kıyafet getirdiler doğumhaneye almak için bende girmeden bir kere daha ultrasonla bakar mısınız dedim içim hiç rahat değildi tamam dediler sonra bi baktılar suyum artmış doktorda sasırdı tekrar detaylı ultrasona soktular herşey yolunda dendi ama 2 günde bir kontrole geliceksin diye çıkısım yapıldı 33+1 de tekrar suyum azalınca doktor artık seni doğuma alıcam dedim ayrıntılıya soktu yine eskiye dönmeye başlamıs beklemeden zorunlu sezeryana girdim suyum baya azalmıs doktorum oyle soyledı doğumda görünce baya azmıs bebeğinin suyu doğru karar vermişiz demişti zaten erken doğum olabilir diye 31. Haftada yatısım yapıldığında 2 doz ciğer geliştirici iğne yapmışlardı bana