NurCeren00 Ben evlendiğimizde bırakmıştım,eşim de elektronik içiyordu .Bebek kararı aldıktan sonra elektronik sigarayı da bıraktı ve hiç zorlanmadı.Kafada kesinlikle bırakamam sigarasız yaşayamam diye ne kdr büyütürsen o kde bağımlı oluyorsun.Gerçekten zor ama iatenince yapılmayacak şey değil.Sokakta sigara içne birinin dumanı azıcık gelse sıkıntı basıyor artık o kdr kötü bişeymiş bırakınca anlıyor insan