Kızlar 32. Haftadan 36 ya kadar çalışmak istiyorum online olduğumuz için sıkıntı yok ama bu 4 haftayı doğumdan sonraya aktarmiycam simdi sorum şu illa çalışabilir raporumu alıp vermem gerekiyor vermeden devam etsem ne oluyor ne gibi farkları var bilen biri bi aydınlatabilir mi 🤔 ?