Ozge98 Merhaba kızlar ben 30 haftalık hamileyim bebeğimin boyu ve kilosu normal ilerliyor bugün randevum vardı fakat baş çevresi 33 haftayla uyumlu aynı durumda olan var mı veya böyle olup doğum sırasında, doğumdan sonra bir problem oluştu mu?
ysfali06 Ozge98 o haftalarda benimde öyleydi normal doğuma engel olur mu sağlık açıcı dan Bi problem olur mu dedim yok Bi sorun olmaz sadece koca kafalı olur dedi. Ama zamanla kendi haftasını yakaladı sorunsuz doğdu çok şükür
Egosto Ozge98 benim oğlum 5 hafta önde gidiyordu bir sorun yok sadece koca kafalı😂 genetiktir aileden birinin kafası büyüktür endişe etmeyin
avannee Ozge98 merhaba geçen haftaki kontrolümde benim de doktorum baş ölçüsünün 3 hafta önde olduğunu söyledi. Sizin herhangi bir sorun oldu mu acaba?
1pearl Bizimkide 3 hafta önde gidiyo doktor bi sıkıntı yok dedi sadece normal doğuma engelmiş ben zaten sezeryan olacağım için koca kafalı diye sevip geçiyoruz 😊
Ozge98 1pearl aynen beyin içi dokuları falan normal o anlamda bi sıkıntı yokmuş çok şükür ama bende normal doğum istiyordum normal doğuma engel olur mu diye korkuyorum 😓
Gamzegs Banada aynı haftalarda aynı şeyler söylendi kuzum 3hafta öndeydi başı sonra fark düştü 2haftaya orantılı normal denildi diyet yap dedi bana bu dönemde tabi
Egosto Ozge98 yok sezeryan ama kafadan dolayı değil plasenta previadan dolayı erken sezeryana alındım