EcitaH Geçen hafta perşembe beta 14,5 ’ydi. Cuma günü hafif leke geldi(peçeteye) . Bugün tekrar beta 36,6 çıktı. Adetimde 8 gün geçti. Müthiş bel kasık ve karın ağrım var . Okuduklarım kadarıyla kimyasal gebelik diye yorumladım . Sizler ne düşünüyorsunuz?
TazeAnnee6767 EcitaH artışı takıp et canm benim bnde ilk öğrendiğim zaman 11.7 idi birhfta sonra gittim 347 çıktı diğer haftada gittgmde 6840 çıktı sonra zaten bakilmdi hic
2melekannesi_ EcitaH 5 günde 2 katından biraz fazla artmış kimyasal olabilir ama yine de takip edin inşallah bundan sonrası daha hızlı artış olur🤲🏻🌸
Nymphadoraa EcitaH artış iki katı kadar olmamış lekelenmeniz de olmuş. Kimyasal gibi duruyor üzgünüm 😞kanama vs olmaz ise iki gün sonra yine baktırın beta ya
EcitaH TazeAnnee6767 sizinki maşallah baya artmış benimki perşembeden pazartesiye çok az artmış. Randevusuz sağlık ocağındaki doktor da bakmıyor . İyice arada kaldım
greybrde EcitaH ben 1 kere kan vardım doktor bida bakmadı bile verdim 181 çıktı beta 2 hafta sonda gittim direk keseye baktı kan vs vermedim 2 hafta sonda gel dedi kalp atışını duydum çok şükür. Burda sürekli kan verip beta takip edenler var hayret ediyorum sitrese gerek yok gebelikte anne psikolojisi çok önemli içinizi ferah tutun ters bir durum olursada doktor zaten der
EcitaH 2melekannesi_ şöyle hesaplamıyor muyuz ; 14,5 idi 2 gün sonra 29 takip eden 2 gün sonra da yine iki katı 58 gibi . Bu şekilde hesaplarsak 2 katından az olmuş oluyor
EcitaH Nymphadoraa bende öyle şüpheleniyorum . Bir umut işte belki benim gibi olup sonrası sağlıklı devam eden vardırı duymak İçin …
2melekannesi_ EcitaH evet ama illa iki katı olması da gerekmiyor daha fazla artış beklenir aslında sizin son değeriniz 28in biraz üzerinde kalmış diye öyle dedim hakkınızda hayırlısı olsun
Nymphadoraa EcitaH ne olacağı belli olmaz tabi ama olumsuz sonuç çıkarsa üzülmemekte çalışın lütfen. En azından hamile kalabiliyorsunuz. Benim de kimyasal gebeliğim olmuştu düşük kanamasından sonraki ay hemen hamile kalmıştım
Meryemce92 greybrde Canım iyimisin sen kahverengi leke gelmiş. Betanın takip edilmesi şart. Kimyasal veya dış gebelik olabilir. Herkes kendi kafasına göre gidip dakikada bir kan vermiyor. Zaten doktorlar görmek istedikleri artışı gördüklerinde daha kan istemiyorlar. Ama şüphelendikleri birşey olunca 2 gün sonra bir daha ver diyor. Benim beta 22 çıktı 2 gün sonra 237 oldu 2 gün sonra 81 e düştü bunu ben değil doktorum istedi. Çünkü şüphelendi kahverengi lekelenmelerim ve kanaamam vardı. Sen normal bi gebelik geçirdiğin için belki kanama yaşamadığın için bunlar sana biraz tuhaf geliyor olabilir.
Piremses0 greybrde sürekli kan verip betaya baktıranlara neden hayret ediyorsunuz ? Normali bu zaten 2 günde bir artışa bakılır gebeliği ilk öğrenildiğinde artışın 2x olması lazım sizin doktorunuz bakmamakla hata yapmış. Allah korusun kimyasal yada dış gebelik geçirilebilir bu da betayla belli oluyor zaten. Sizin sağlıklı bir gebeliğiniz olmuş olablir ama herkes sizinki gibi sağlıklı gebelik yaşamıyor lütfen yanlış yönlendirme yapmayın burada .
greybrde Meryemce92 ben iyiyim allah sizede iyilik versin ki insanların içini karartmayın…. belki yerleşmeden dolayı geldi kanama ???? Çok post okuyorum burda sağlık ocağından kovulanlar var sürekli kontrol etmeye gerek yok diye bir kere kan verio daha doktora gitmeden kendi kendine kan verenler ver. Senin yaşadığını herkes yaşayacak diye bişey yok sanada geçmiş olsun
Meryemce92 greybrde Ben kimsenin içini karartmıyorum. Allah herkese sağlıklı gebelikler nasip etsin. Ben kimyasal diye iddia etmedim olabilir sadece dedim. Aynı şekilde yerleşme kanaması da olabilir. Sadece kan takibinin yapılmasının doğru olduğunu iddia ediyorum. Lafı nasıl iç karartmaya grtirdiniz şaşkınım.
Meryemce92 greybrde ayrıca burda herkes tecrübelerini dile getiriyor bende kötü birşey demedim. Kimyasal bile demedim siz kendiniz uydurdunuz bunuda.
058elf EcitaH illa 2 katı artış gerekmiyo değerin düşmemiş sonuçta bi artış var direk kimyasal demek yanlış olur, sen uzan lavabo harici kalkma dinlen inşallah sağlıklı gebeliktir