Ygmrtlerli Kızlar bebişlerin kiloları nasıl benimki bana çekmiş minyon olacak galiba diyor doktor bugün gittim 2550 çıktı kilosu
icimdekikelebek Ygmrtlerli genetik olabilir demiş doktor siz yine kilo aldıracak şeyleri yemeye çalışın bol bol. haftanız güzel yeterki ciğerleri gelişmiş olsun zamanında gelsin doğduktan sonra alıyorlar 🌸
Purkirem Ygmrtlerli bende 37+1 kızım 2850 Gr çıktı bugün doktorum kilosunun az olduğunu söyledi memnun olmadı bu kilodan moralim bozuldu benimde 😢
Sonay-34 Purkirem hiç bozulmasın moralin gayet iyi sağlıklı olsun kilo bişi değil bu kadarı iyi bu haftada doğunca alır inş doğumun kolay olur
Dnz8806 Purkirem Moralinizi bozmayın bir bebeğim 2500 kg olması ve 4000 kilo olması arasında bir fark yok ki ..Sağlıklı olsunlar kilo problem değil.Zaten ultrasondaki kilo tahminidir +-300 gram farkedebilir sevgiler🌸
yelizyeliz Purkirem az evet ben 33.haftada doğum yaptım 2490 çıktı. Zamanında doğursam epey toparlardı
Tbiiasl @Purkirem 37+2 de 2800 dü benim doktorum normal demişti. Neye göre söylüyolar bunu yaa her doktor farklı 🙄
Purkirem Tbiiasl gerçekten öyle hepsi farklı söylüyor tabiki bu ölçümlerde yanılma payı da var sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
Ygmrtlerli Tbiiasl hiç anlamıyorum bende hepsi ayrı bişey söylüyor, ilk tecrübem ister istemez tedirgin olabiliyorum istemsizce
Purkirem Sonay-34 amin inşallah sağlıkli olsunlar da gerisi hiç önemli değil Rabbim herkese sağlıklı ve kolay bir doğum nasip etsin 🙏
Aysenes Ygmrtlerli canım takma kiloyu bence gayet iyi ben 36+5 de 2330gr doğurdum 😁 birde 37 haftalıklrı sormuşsun ama 37nin altında olup kilolu olan benekleri yazam annelerde takma 😒☺️
Ygmrtlerli Aysenes küvözde kalmışmıydı erken doğum sebebiniz varmıydı acaba yoksa sancınız mı geldi, canları sağolsun yavruların tabiki