https://resimyukle.io/r/7eqtF4aZn1
bugun adetten itibaren 13. gun ve ovulasyon testi boyle cikti gecen ay denemek icin ilk kez yapmıstim 14. gun iki cizgi olmustu ertesi gun de silinmisti ve 14. gune kadar hep silikti t cizgisi boyle benim gibi olan var mi kimisinin yumurtlamaya yakin t cizgisi belirmeye basliyo ya bende sanirim oyle olmuyo birden iki cizgi oluyo tek bi gun hic yumurtlamaya yakin mi onu bile belli etmiyo🤪yarin 14. gun acaba cift cizgi olur mu ki merak ediyorum sanki hic olmayacak gibi duruyo😬bi de benim cift cizgi oldugunda t ile c esit koyulukta gibiydi asla o pik koyulukta olmadi bu yumurtlamanin verimliligiyle alakali bi durum mu ki acaba anlamadim🤪