Bugun 39+3üz normal doğum ınsallah demişti az az ağrılarım başladı nstde çıkıyor bugun kontrolum de vardı doktor bebek aşağı inmemiş açılman da 1 parmak kadar, herşeyı gayet ıyı ama böle giderse sezeryan olabilir dedı cuma günü tekrar gel dedı böyle durumu olan var mı yada ne yapmalıyım 😶😔